OROAD kapten... eller?

None

En sanning: det var bättre förr. För dagen ungdomar - ja, jag säger bara dagens ungdomar. Alkohol tycks vara det enda de bryr sig om. så vad gör man som kapten när jag ser vikingarnas helvetespåhitt till dryck skumpar tonvis i en och samma lokal? som ansvarig kapten (lägg märke till tyngden på kapten) håller man koll på killarna! I vått och torrt! Dag som natt! Det gäller att vara där när det behövs.

Självklart låg det bakom beslutet att följa med till Agia Napa där ett flertal bbfc:are bestämt sig för att hjälpa till att sprida svensk magsyra och all världens könssjukdomar. Jag ska stå upp och lita på mig, jag ska vara där för er! (bara ni inte spyr på mig)

Så föräldrar. Var inte oroade. era barn är i den helige Jonas barmhärtige armar. läget är under kontroll.

Finns bara en sak kvar att säga för mig. JAG önskar er en lyckad resa. Och kom ihåg; sup som svin. ni hinner känna er nyktra igen innan höstens cup. jag återkommer om hur laget slutade i tabellen sedan.

Kommentarer
Postat av: Salle

Undrar vem som blir resans invalido(sällskapsresan)

Tänk på varannan vatten!!!



2008-06-29 @ 20:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0