Jocke"melankoliska gudfadern" Berg, gästskriver.

Dyster!
Hej alla sorgsna, förlorade själar i vårat självmordsbenägna land. Vill passa på att tacka alla de ask gråa och tråkiga fans som jag har så troget matat med en massa melankolisk skit musik i alla år. Utan er hade jag inte kunnat resa runt i världen och tvingat på alla den smörja som jag och mitt band spelat för er.
Jag känner mig dyster och förtvivlad men det gör jag varje dag och det är så vackert att jag blir ännu mera stengrå i mitt redan förstelnade, kolfärgade hjärta.
Alla känslor inom mig är mörka som den råa vinternatten under lucia och lika långa, dystra som Bukarest avskyvärda gator. Jag önskar ingen glädje här i livet det är därför jag skriver mina låter så hemska och utan känslosam glädje för jag vill få er i samma sinnesstämning som jag upplever dag som natt. Allt är dystert, mörkt och obehagligt när jag står på scenen och jag hoppas att ni mina små asfalts barn känner likadant. Jag hoppas att på lördag när Håkan kliver av scenen så får jag krossa eran glädje han har givit er och ta er tillbaka till min homoerotiska läderklädda värld, full av mörka hemligheter, hemska känslor och självmordstankar lika fasansfulla som små korta klipp från alla världens krig.

Låt oss vara dystra tillsammans och lyssna till min heroinmusik!!!

/J.Berg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0