En stunds förundran...

Mardrömmar, kallsvettningar och ont i magen har natten fyllts av. Jag är orolig mycket orolig inte för matchen ikväll men för den alkoholkultur som råder inom BBFC & FSF. Under mina år som toppspelar i stadens stolthet IFK fick vi aldrig inmundiga några alkoholhaltiga drycker  1 vecka före match.
Men som jag tydligt har märkt så finns det inga begränsningar för när och hur mycket som rinner ner för mina lagkamraters halsar.
Var själv ute i lördags(nykter&ansvarsfull). På väg hem stötte jag ihop med lagkamraten "A" som var ute och flanerade på Centro med några andra FSF:are. "A" försökte föra någon sorts konversation med de övriga men jag tror inte han riktigt förstod att han hade satt sig vid fel bord på väg tillbaka från ett toalettbesök och nu satt och diskuterade men 3st Ugandier som inte verka uppskatta "A´s" mummel om att man borde vara svart och stolt. "IL"! Centro ringde och ville ha tillbaks växelkassan och bartendern du "råkade" få med dig hem.
The Captain, mannen myten legenden. Jag tror att vi får klara sig utan han i kvällens drabbning, ingen kan spela en match så som han såg ut i morse kl 06:15. Snälla Gud låt han ha överlevt.

Veckan´s kom ihåg! Jag är aldrig sämre än bäst på plan.

Peace!
/Salle


Kommentarer
Postat av: Kungen av balsta

nästa match, nån?

2008-06-08 @ 11:38:40
Postat av: Landslagsman

EM-uppehåll?

2008-06-08 @ 17:35:33
Postat av: "A"

Haha Salle! du lovade ju att inte berätta!

2008-06-08 @ 21:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0