Har vi byggt ett LUFTSLOTT?

Den här veckan har min värld krossats och smulats sönder till att bestå av endast lite stofft i luften. Jag trodde vi i BBFC var bäst och vackrast i världen, att vi var lika oslagbara som den romerska armén.
Men vi SUGER hårt!!!
Vart var vårat massiva stöd från FSF som vi har varit så stolta över? Vart var vårat taktiska geni till coach? Allt var som bortblåst i våran senaste match, eller är det något som vi i BBFC bara fantiserat om att vi haft.
Är det något som vi byggt på som aldrig ens har funnits, har vi levt i en dröm och så har vi vaknat?
Vad fan hände i tisdags? Är vi inte bättre än ett gäng avdankade, alkoliserade stödpersoner?
Var våran match inte så intressant för att det kanske skulle regna och blåsa lite på Balsta?
Är vårat förhållande så skört till våran FSF-klack och coach att de sviker oss när solen inte skiner, när fåglarna kvittrar och när det finns annat roligt att sysselsätta sig med.

Nu på måndag är det match igen kl 19:30 och jag hoppas ni som en gång hade ett hjärta klappandes för oss kommer och bär oss fram till en seger i våran sista och viktigaste match!!! 

OBS! Alla som kommer får varsin "ni är förlåtnakram" av mig(Salle) och ni som inte dyker upp, må ni brinna i HELVETET!!!
 
Extra stort tack till IRIS,GUNNAR och EMMA som trotsade vädrets makter och visade var deras hjärtan fanns en regning juni kväll.

Behöver jag ens skriva något om Sverige-Ryssland??? Det var förmodligen det sämsta skit jag sett. TACK! Lars Lagerbäck. HIPP HURRA HURRA HURRA HURRA. AVGÅ!!!

/Salle

Kommentarer
Postat av: Kungen av balsta

förlusten berodde nog mer på att en annan inte var med ;)

2008-06-21 @ 13:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0