Poppens Stolprot del 3

Det var ett tag sedan. Både jag visade mig här på den eminenta bbfc-bloggen men även då jag äntrade det vackra men för tillfället regnpinade Balsta och ställde mig där jag hör hemma; mellan de två slitna stolparna i mina än mer slitna målvaktshandskar. Mycket har dock hänt sedan sist och det gör mig ont i både hjärta och själ att jag inte kunnat vara med de senaste matcherna. Vad som däremot gör ännu mer ont är att jag inte kan vara med i dagens match heller.

Om det är slumpen eller ett attentat av någon motståndare kan jag inte svara på men jag har åkt på någon elak bakterie som däckat min mage och tömt min kropp, både oralt och rektalt, på allt vad den innehöll. Jag räknar dock starkt med att vara med mot snopptorparna och då starkare än någonsin. I alla fall smidigare än någonsin då bakterien orsakat en smärre viktminskning på min redan så slanka kropp. I övrigt; lycka till som fan mot de ni möter ikväll och kom ihåg att poppen är med er; nu och för alltid;)

I övrigt måste jag ta tillbaka alla eventuella klagomål jag haft på vår kapten som gått från klarhet till klarhet. 

/Poppen  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0