Poppens Stolprot del 4

Dags för ny match. Det borde räcka med att läsa föregående inlägg för att bli tillräckligt laddad, taggad och en massa andra ord som rimmar på sallad. Förra matchen ligger långt bakom oss. Dolt av midsommardimmor beroende på för lite sömn, för mycket dricka eller en kombination av dessa båda, välj själv vilken som passar dig bäst. Själv har jag dock matchen i färskt minne. Matchen där jag vek ned mig. Jag vågar påstå att med bättre spel från min sida skulle vi fortfarande vara obesegrade. Vi skulle inte stått där med byxorna neddragna likt orangeklädda, träskoburna, nederländare fullständigt våldtagna av unga, spänstiga ryssar. Jag lovar dock bättring och inför denna match har uppladdningen varit så bra den kan bli. Ni kommer se en panter i buren och börja minnas tillbaka till tider då målvakterna hette Gianluca Pagliuca, Andoni Zubizarreta och Bodo Illgner. Väl mött på Balsta IP klockan 19.30. Var där! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0