R.I.P

En tragedi har drabbat BBFC! Lika stort som ett drama skrivet av självaste Shakespeare har vi råkat utför. Fredag den 13:e är och förblir en av de värsta dagarna i våran korta men framgångsrika saga inom BBFC.
Jag kommer se tillbaka på den här dagen med ett brustet hjärta och fruktansvärd ångest. Tårar större en svettpärlor från en turkisk gatuförsäljare har rullat ner för mina knotiga kindben.
Vi har förlorat en trogen vän som alltid har funnits där i regn och rusk, krig och kärlek mellan Tvåltorp och Öfvre Nyfors.
Han var en stolt medlem i våran vackra armada bestånde av Turbo,PeeWee,Lastar Lars,Pluto och Pimpoo.
The Black Assassin har gått i graven...
Han är förlorad för alltid, kommer aldrig åter men vi kommer minnas dig och hylla dig för all framtid.
Han blev fullt påhoppad av en arrogant liten skitbil som förmodligen kördes utav en av våra motståndares hyrda glädjeflickor och allt skedde för att skapa kaos i BBFC mitt under brinnande säsong.

Vi glömmer ALDRIG!!!


Jag vill passa på att utföra en varning till alla som ens tänkt tanken på att sabotera för någon i BBFC eller FSF, vi ute efter krig så är det vad ni vill ha, varsågoda kom bara!!! Vi är tända och beväpnade till våra Crystel White blekta tänder.

The crap formely known as The black assassin





/Salle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0