STABILT

None

Tänkte kludda ner något snabbt. Vet inte riktigt vad, just medan jag skriver detta. Ämnet kommer nog cirkulera kring min enda rubrik än så länge. Ordet "stabilt". Känns så. Stabilt. Se själva:

Salle har blivit ny bloggprins och tagit över bloggskrivandet till en ny nivå. Härligt!
Nya fsf:are i mormor och gunnar. Underbart!
6-3 mot "värsta konkurenterna"(?). Charmant!
Tabelledare. Ljuvligt!
Sverige kör över Grekland med alla dess gudar. Mycket behagligt!
Aftonbladet leverarar ytterligare en påhittig rubrik: "Ny klazziker". Som vanligt avskyvärt men charmigt!
STUDENTEN. Obeskrivligt!
Arbetslös för tillfället. Skööööönt!

Saker och ting är under kontroll. Stabilt för tillfället helt enklet - och jag trivs med skiten!


Det enda jag skulle begära i denna utsökta vardag fylld av rosor och champagne är kanske några få rader från Mange (kungen av finland) eller kanske Halling - direkt från 08. vi får se. Vem skräller först?

Kommentarer
Postat av: Kungen av balsta

vad har hänt med bloggen? tre nya inlägg på kort tid!! men är ju klart är man arbetslös har man fan inget att skylla på ;) nästa battle? ha det bra alla och kör försiktigt The Captain. ;)



/ kungen av Balzta

2008-06-11 @ 22:47:56
Postat av: The Captain

tror visst att vi har en trogen bloggbesökare. skönt att höra! nästa match är den 16:e mot ungstöd mälardalen. Jag vet inte om de verkligen kommer vara till ett sådant bra stöd efter att de själva kommer bli psykist knäckta?

2008-06-12 @ 13:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0