Vinna eller FÖRSVINNA...

Idag går vi ut i krig! MIO FC ska slaktas, stympas och skickas åter i svarta soppsäckar. Jag har hört på ryktes väg att vi kommer ha ett massivt stöd från läktaren, det pratas om upp till 20 unika åskadare som kommer för att ropa sig hesa och heja på Eskilstuna´s bästa lag.
Jag är inte ett dugg orolig för att det varit en student, jag ser det som positivt då motståndarna nog redan har räknat bort oss. Den seger vilja vi visat upp i de 2 senaste matcherna avskräcker de flesta lag från att möta oss, vi ger aldrig upp helt enkelt.
Våra små pojkhjärtan har utvecklats till stora svarta KRIGARHJÄRTAN som aldrig viker en tum från en närkamp även om det kan kosta oss liv eller lem.
Jag lovar och svär att efter idag så skrivs ett nytt kapitel i Eskilstuna´s stolta idrottshistoria.

Välkommna till årets "Battle of Balsta"

Matchstart: 19:30
Laguppställning: Unknown


/Salle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0