Poppens stolprot del 1

Ärade BBFC:are, FSF:are, vanliga läsare och motståndare. Idag är det dags för match igen, eller ska vi kanske kalla det slakt. Som enda lag med nollan i behåll, vilket jag och leffe tar åt oss äran för, har vi egentligen ingenting mer att bevisa utöver den väntade segern vi ska ta ikväll. Det ryktas dock om att motståndet för kvällen är ovanligt starkt och smått men vi har mött större hinder på vår väg än så... jag menar; bara det att vi har Jonas som lagkapten.

Poppens stolprot är en tänkt del av den här bloggen där målvakten så vackert ger sin syn på saken vare sig det är bollen, domaren, motståndarna eller någon av medlemmarna i firman. Visionen är att detta ska bli bloggens centrala del och generera mängder med annonsintäkter till bloggen för att på så sätt ge mig mer än bara en keps i ersättning för mitt bländande spel mellan ribban och marken. 

Det var allt för den här gången men se fram emot poppens stolprot del 2... den kan komma redan ikväll eller om ett år. Den som lever får se! 

Kommentarer
Postat av: mingla

Håller på med ett projektarbete och tänkte fråga dig om hur många besökare du har i genomsnitt per dag? Vore snällt om du ville svara.

2008-05-27 @ 08:49:50
URL: http://heymingla.blogg.se
Postat av: Kapten Mjällby

Om du fortsätter att peka ut bidermans enda och egna grundare i egen hög person samt lagets eldasjäl så kan jag garantera att du får nöja dig med en keps UTAN TRYCK! Tänk på det nästa gång du uttrycker dig offentligt.

2008-05-27 @ 15:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0