Poppens Stolprot del 2

Det ryktas om att delar av laget och framförallt lagets, enligt honom själv, stomme; kaptenen var ute och förlustade sig igår. Det ryktas om dans, läggdags långt efter klockan 12 men framförallt mängder av alkohol. Detta kvällen innan en viktig match och övriga lagets medlemmar frågar sig nu: hur kan det få gå till på detta viset?


I föregående inlägg skrivet av nämnda kapten säger kaptenen att, jag citerar; "Som kapten har man ett ansvar". Det är så sant Herr: Kapten, det är så sant. Frågan är om du besitter detta ansvar? Tveksamt om du frågar Poppen. Snäll som jag är kan jag dock acceptera en enstaka händelse som denna och nöjer mig med att du idag bänkar dig själv och tillfälligt lämnar över kaptensbindeln till en bättre lämpad; nämligen mig själv. I övrigt: Ha en bra dag!

Uppdaterat igen 12:43
Efter kaptenens kommentar tar jag tillbaka mina krav då ryktena enligt honom var helt felaktiga. I detta fallet ber jag om ursäkt till kaptenen och önskar lycka, välgång och fortsatt bra spel.. 


Kommentarer
Postat av: kaptenen

jag var ute och sa till spelarna att inte dricka för mycket!

2008-05-29 @ 12:40:32
Postat av: kaptenen igen

dessutom vet ni att jag har problem med ljumskarna. jag värmde upp i tid.

2008-05-29 @ 12:42:42
Postat av: Tore Pson

tyckte du såg lite stel ut vid ett-snåret igår men vi får väl hoppas att det släpper till i kväll

2008-05-29 @ 13:09:51
Postat av: cantona

bra uppdatering av bloggen för övrigt

2008-05-31 @ 18:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0